Advokat Seebergs vilkårlige timeliste….

Mandag 18. mai 2009 har jeg fremdeles ikke sett snurten av advokatfullmektig Lindstrøms prosesskriv av 15.april….

Jeg ringer til Oslo tingrett.

– Sentralbordet, svares det i andre enden.

– Skulle etterlyse et tilsvar jeg ikke har fått. Vi hadde nemlig et telefonmøte i forrige uke, torsdag 14.mai, og da ble jeg gjort oppmerksom på at tilsvar av 15. april ikke er sendt til meg, forklarer jeg.

– Æh….Ja. Eh….Nå fant jeg saken her….Men…. eh …..Da skal jeg gi det videre til hun som er saksbehandler på saken, sier damen i andre enden.

– Fint om jeg får det så raskt som mulig, ber jeg.

– Greit det.

– Takk skal du ha, svarer jeg og avslutter samtalen.

Samme dag har advokat Espen Seeberg i sin timeliste oppført «Saksoppfølgelse avgiftspliktkonf. klient 1 time kr. 870.-»

Kan advokat Seeberg ha anført feil dato? Jeg hadde ingen samtale med ham 18. mai, jeg.  

Eller har Seeberg  snakket med andre i saken? Med tingrettsdommer Sæveraas, kanskje? 

Advokat Espen Seebergs timeliste virker tidvis vilkårlig….Se under her. (kommer tilbake til mer senere i denne dokumentarbloggen.)

 Seeberg sendte meg, klienten, heller ikke sine prosesskriv for godkjenning eller orientering, før han sendte dem til Oslo tingrett….. 

IMG_20150102_0002

Fortsettelse følger.

Lydfil.

2 thoughts on “Advokat Seebergs vilkårlige timeliste….

Legg igjen en kommentar

