Har Deres klient testet seg? spør advokat Asbøll

5. desember 2006

Svar på advokat Edmund Asbølls første brev av 30.november 2006 til skadevoldsmillionæren kommer raskt, allerede 5. november 2006. Se under her.

Advokat Edmund Asbølls brev til skadevolder. https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/01/06/advokat-edmund-asbolls-brev-til-skadevolder/

Advokat Sonya Seyersted i advokatfirmaet Brækhus Dege har ikke engang tatt seg tid til å skrive navnet mitt riktig…’Sirene’ – i stedet for Serine… Useriøst av en forretningsadvokat å begå slike – i beste fall slurvefeil. Eller også er dette en av advokat Seyersteds useriøse metoder på å latterliggjøre klientens motpart.

Innskanning 56.jpeg

19.01.2007 Advokat Edmund Asbøll sender enda et brev til N.N som nå er representert ved advokat Sonia Seyersted i advokatfirmaet Brækhus Dege.

Skadevolder N.N. ønsker tydeligvis å holde saken innen ‘husets fire vegger’ siden NN velger å bli representert av advokatfirmaet Brækhus Dege, der hans gode venn, forretningspartner og skattejurist Øystein A. Sverre arbeider. 

Jeg hadde tidligere blitt godt kjent med Øystein, som i 1988 forgjeves forsøkte sjekke opp både meg – og siden også min søster. Øystein A. Sverre var desperat ungkar da han var 40 år og ugift. I tillegg fikk han avslag også fra sin daværende arbeidsgiver Price Waterhouse på partnerskap. Price Waterhouse fant juristen Øystein A. Sverre uegnet som partner….

Sammen med skadevolder N.N. hadde jeg ofte vært på besøk hos Øystein og spilte ludo (!) sammen med Øysteins elskerinne, hans sekretær i Price Waterhouse.

Skadevoldsmillionær NN ønsket tydeligvis å holde den pinlige overgreps- og smittesaken innen husets fire vegger, derfor valgte han advokatfirmaet Brækhus Dege til å representere seg. Ikke på grunn av advokatfirmaets juridiske kompetanse, men advokatfirmaets Brækhus Deges villighet til kokkelimonke i kulissene.

Skyldtes det den desperate ungkaren Øystein A. Sverre forsøk på sjekking at skadevolder N.N. plutselig fikk det så travelt at han måtte voldta meg på sofaen en søndags ettermiddag i april 1988? Utenfor ‘primetime’ for voldtekter i såkalte nære relasjoner… Vi som ikke engang hadde kysset, da jeg ble utsatt for et overrumpelsesvoldtekt bare en måneds tid etter at  skadevolder N.N. hadde returnert fra sin to år lange jordomseiling…. Eller er det vanlig i Øystein A. Sverres krets å sjekke opp ‘dama til’ kompisen? Hvis jeg for eksempel på det tidspunktet hadde vært ‘dama til N.N’. – noe jeg altså ikke var. 

Øystein A. Sverre var blant gjestene i bryllupet året etter, sammen med advokat Chris Sandaker og fru advokat Inger Johanne Fersle Lund, og alles felles venn, advokat Henning Øglænd med frue.

Etter ankesaken mot NAV 19.02.2014, der min saksbehandler i NAV Trygd, Inger Lise Dege vitnet, vet vi nå at advokat Jan Tormod Dege, i advokatfirmaet Brækhus Dege, er hennes eksmann, de har flere barn sammen. Dessuten vet vi at Inger Lise Deges egen mor, hadde vært venninne med skadevolder N.Ns mor….Og at fru Dege også er på hils med N.Ns søstre. Det kan man kalle svært nære forbindelser til min motpart, skadevolder NN!!!

At saksøkt skadevoldsmillionær N.N. valgte å bli representert av advokatfirmaet Brækhus Dege skyldtes nok ikke den juridiske ‘fagkompetansen’ til advokatene der ….men heller advokatfirmaets villighet til kokkelimonke i kulissene. Ingen annen advokat kjenner meg bedre enn nettopp Øystein A. Sverre. Overmakten som saksøkt skadevoldsmillionær NN har i min tidligere omgangsvenn Øystein A Sverre og min saksbehandler i NAV, Inger Lise Dege, virker urimelig.

I tillegg har fruen til advokat Øystein A. Sverre i advokatfirmaet Brækhus Dege tjukkeste slekta si i LO, nærmere bestemt i Fellesforbundet. Da passer det godt å kokkelimonke i kulissene slik at tingrettsdommer Njaal Sæveraas, svigersønn av landsmoder Gro ‘tar saken’ ved Oslo tingrett – i favør av min motpart, skadevoldsmillionær NN, min eksmann.  Domstolene har gjentatt spilt på ‘hevnmotiv’ fra eksfruen, meg – mer enn på den alvorlige skaden som NN påførte meg da han smittet meg med kjønnssykdom, fordi han i sin egotripp ikke gadd å bry seg nok om meg til å trekke på seg et kondom, til tross for at han visste han hadde sår, ‘røde prikker’ på penis. Smitte kjønnssykdom som utløste infeksjon, som utløste den nevrologiske lidelsen ME/encefalopati/postviralt utmattelsessyndrom/CFS/G93.3/A04.

Advokat Edmund Asbøll sender i januar 2007 nytt brev på mine vegner, nå til forretningsadvokat Sonia Seyersted i advokatfirmaet Brækhus Dege, etter at hun i svar av 05.12.2006 bekrefter at hun representerer skadevolder N.N. – og avviste en minnelig løsning.

«Jeg takker for Deres brev av 05.12.2006. Før min klient kan ta stilling til Deres brev ber jeg om en nærmere oppklaring på et punkt. De skriver under avsnittet ansvarsgrunnlag at Deres klient aldri har fått påvist herpes genitalis. Betyr dette at Deres klient har testet seg med negativt resultat?» spør Asbøll, se brevet under her.

IMG_20150107_0002

I svar av 24. januar 2007 skriver advokat Sonya Seyersted i advokatfirmaet Brækhus Dege at «NN var hos lege med «de røde prikkene på penis» for svært lang tid tilbake. Han har ingen kjennskap til hvilke tester som ble tatt av ham i den forbindelse. Han fikk beskjed om at det kun var negative funn, uten at dette ble nærmere spesifisert».

Innskanning 57.jpeg

Først i august 2009, få dager før berammet hovedforhandling i Oslo tingrett 19. august 2009, la advokatfirmaet Brækhus Dege ved skadevolders venn og forretningspartner, nå ‘ansvarlig advokat’ Øystein A. Sverre, frem legeattest av
6. mai 2009, fra dr. Ginette Mæhlumshagen, se under her, som fastslo at skadevoldsmillionæren hadde hatt både herpes 1 (munnherpes) og herpes 2 (kjønnssykdom)…. 

Skjermbilde 2016-06-03 kl. 11.39.19

Skjermbilde 2016-04-29 kl. 09.17.13

Advokatfirmaet Brækhus Dege dømt for brudd på advokatregler.
https://www.dn.no/nyheter/finans/2015/07/10/2145/Jus/advokater-m-punge-ut

Skjermbilde 2016-05-28 kl. 16.17.50

Fagfolk må tåle kritikk, jf advokat John Christian Elden
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2014/12/02/fagfolk-ma-tale-kritikk/

Her advokat Edmund Asbølls første brev til skadevolder NN:
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/01/06/advokat-edmund-asbolls-brev-til-skadevolder/

Har Deres klient testet seg? spør advokat Edmund Asbøll:
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/01/07/har-deres-klient-testet-seg-spor-advokat-asboll/

Øystein Sverre sjekker opp ‘dama’ til kompisen sin. https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/03/13/advokat-oystein-a-sverre-lyver/

Stevning ved tingrettsdommer Helge Monstad. https://livserinehelgesen.wordpress.com/2014/12/23/stevning-ved-tingrettsdommer-helge-monstad/

Herpesvira ikke til å spøke med!
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2014/12/26/herpesvira-ikke-til-a-spoke-med/

Saksøker har hatt kontakt med flere andre kvinner, innrømmer advokatfirmaet Brækhus Dege.
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/01/10/saksokte-har-hatt-seksuell-kontakt-med-flere-andre-kvinner/

Jeg – en golddigger?
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/06/23/jeg-en-golddigger-2/

Stevning ved tingrettsdommer Helge Monstad. (lydopptak)
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2014/12/23/stevning-ved-tingrettsdommer-helge-monstad/

Tingrettsdommer Helge Monstad utelater detaljer. (lydopptak)
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2014/12/27/tingrettsdommer-helge-monstad-utelater-detaljer/

Var det voldtekt, spør tingrettsdommer Helge Monstad. (lydopptak)
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2014/12/25/var-det-voldtekt/

Advokat Espen Seeberg førsøker utsette berammet hovedforhandling. https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/02/20/advokat-espen-seeberg-forsoker-utsette-berammet-hovedforhandling/

Er landsmoder Gros svigersønn inhabil? https://livserinehelgesen.wordpress.com/2016/06/13/landmoder-gros-svigersonn-inhabil/

 

Fortsettelse følger.

Lydfil.

18 thoughts on “Har Deres klient testet seg? spør advokat Asbøll

Legg igjen en kommentar

