«Statens mann» advokat Espen Seeberg lirer av seg….

– Det er en ung herremann dette. En fullmektig, tilføyer jeg.

– Jaha.

– Det er ikke lenger advokat Seyersted som representerer saksøkte N.N, forklarer jeg.

En fersking altså? De anser nok denne saken som nokså plankekjøring. Hadde de tatt den mer alvorlig hadde de ikke gitt den til en fullmektig. Det skyldes nok at de antar du aldri når frem med erstatningskravet ditt, forklarer min prosessfullmektig, advokat Espen Seeberg i Advokatfirmaet Pedersen, Reiers & co ANS…..

Slik nedpsyker advokat Seeberg sin klient, meg.

Seeberg skulle ikke noensinne ha påtatt seg oppgaven med å ‘hjelpe meg’ da jeg kronisk syk av utmattelse tigget ham om hjelp etter at han i april 2009 avvist meg, da han hadde hatt en uformell prat med tingrettsdommer Sæveraas.

Hverken Seeberg eller Sæveraas hadde samme oppfatning om foreldelse som den langt mer erfarne advokaten Edmund Asbøll, som mente at «foreldelse er som å selge strikk i metervis….» Og viste til at foreldelsesfristen er skjønnsbasert

https://livserinehelgesen.wordpress.com/2014/12/17/advokat-edmund-asboll-jon-wessel-aas-og-sorenskriver-geir-engebretsen-om-foreldelse-m-m/

Ovennevnte sitat hentet fra 20. mai 2009 Saksforberedelser.

https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/01/04/med-carte-blanch-til-tingrettsdommer-njaal-saeveraas/

Siden 2013 er advokat Espen Seeberg ansatt i Advokatfirmaet Winther-Christensen i Oslo….Kommer tilbake med flere avslørende og interessante samtaler jeg hadde med advokat Steinar Winther-Christensen i 2009. Også om advokat Espen Seeberg…..

Etter at Espen Seeberg begynte der i 2013,  har Advokatfirmaet Winther-Christensen i flere svære annonser – i VG – søkt etter pasienter, og lokket med
‘no cure no pay’ – lik amerikanske tilstander….

Skyldes annonseringen mangel på kunder?

Etter at VG i februar 2008 sablet ned min dyktige og erfarne advokat Edmund Asbøll – konkurrent til Winther-Christensen – med svære oppslag på flere sider i flere dager etterhverandre, konsulterer VG nå advokat Steinar Winther-Christensen i personskadesaker….

IMG_20150127_0001

https://livserinehelgesen.wordpress.com/2014/12/04/i-forliksradet-27-02-2008-saksokte-med-advfa-braekhus-dege/

En advokat er ikke automatisk en god advokat. Researche før du velger advokat! Skjermbilde 2015-01-27 kl. 05.14.04 Fortsettelse.

Legg igjen en kommentar

