Advfullmektig Marcus C. Lindstrøm jobber lørdag….

Lørdag 18. juli 2009

IMG_20150312_0001

Advokatfullmektig Marcus C. Lindstrøm i Brækhus Dege tar ikke fri i helgen. I stedet ringer han lørdag 18.juli sin klient, saksøkt skadevolder NN. Budskapet må ha vært innmari viktig, siden Lindstrøm forstyrrer sin klient på en lørdag….

Varighet 0,25 timer til advokathonorar kr.325 eks mva, ifølge Lindstrøms timeliste ovenfor.

«Vi advokater snakker sammen» hadde jo advokatfullmektig Lindstrøm belært meg, da han ringte meg 20. mai….Hvorvidt samtalen skyldes at min prosessfullmektig, advokat Seeberg kan ha orientert Lindstrøm om samtalene med meg, fremgår ikke.

…
Mest sannsynlig blir skadevolder NN orientert om at jeg (!!!!) har vunnet (!!!!) en annen ankesak, i Borgarting lagmannsrett….

Kjennelsen hadde jeg fått tilsendt på mail,  i 22-tiden fredags kveld, fra advokaten som representerte meg i den saken. Min seier også i Borgarting lagmannsrett (hadde vunnet saken også i Oslo tingrett, men ble anket….)  medførte at jeg ville få refundert advokathonoraret …. Da ville jeg få penger til å  kunne gjennomføre biomedisinske laboratorieundersøkelser hos prof dr. MeirLeir, som eventuelt kunne dokumentere sammenheng mellom herpesinfeksjonen skadevolder NN hadde påført meg og utviklingen av ME/CFS, G93.3 i diagnoseregulativet for medisinske spesialister.

Stansing av erstatningssaken for å gjennomføre biomedisinske undersøkelser ble avslått av tingrettsdommer Njaal Sæveraas i kjennelse av 4. juni 2009 – i favør av skadevolder NN.

Jeg kommer tilbake til den andre saken senere i denne dokumentarbloggen, da den har et meget interessant personalgalleri tilknytettet skadevolder NN mm….Når man kjenner Brækhus Deges trenering hinsidig fornuft og moral vedrørende sletting av pant og betalingsanmerkninger i Brønnøysundregisteret, se link under her,  kan saken jeg vant i Borgarting i utgangspunktet ha vært et ‘grep’ – gjort for å tappe meg ytterligere for både krefter – og penger – i favør av saksøkt skadevolder NN.

https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/02/21/braekhus-dege-namsfogden-i-oslo-med-trenering-hinsidiges-moral-og-fornuft/

Fortsetter.

Legg igjen en kommentar

