Advokat Espen Seeberg vil ha møte hjemme hos overgrepsutsatt….

Tirsdag 21. juli 2009.

IMG_20150312_0002

Jeg ventet i noen dager før jeg sender ny mail til min prosessfullmektig, advokat Espen Seeberg tirsdag 21. juli, se over:

«Fint hvis du kan være snill å gi tilbakemelding når du har fått dokumentene.Og dato for vårt møte vedrørende saken. 
PS. Motpartens advokatfullmektig sa en gang til meg da jeg 20. mai ble oppringt av ham i saken at «Vi advokater prater sammen.» Regner som sannsynlig at du holder kortene vedrørende vitner og taktisk opplegg tett, inntil vi har hatt vårt møte. Viktig å vite hvem av NNs tre forretningsadvokater som stiller i tingretten.»

Fredag 24. juli 2009:

IMG_20150312_0003

Jeg får mail fra advokat Seeberg:

«Hei,
Vi kan kanskje ta et møte i Oslo mandag 27.juli evnt tirsdag 28.juli?
Hvordan passer det for deg?
Mvh Espen Seeberg
»

Jeg svarer advokat Seeberg samme dag:
«En lettelse at jeg slipper dra til Moss. Takk for det. Passer best 28. juli.»

 Mandag 27. juli 2009.
Jeg får jeg ny mail fra advokat Seeberg: 

IMG_20150312_0004

«Hva med hjemme hos deg tirsdag ettermiddag? Hvis det er umulig får jeg finne et annet møtested i Oslo.
Mvh Espen S.
PS. Alternativt kan vi treffes onsdag eller torsdag. Det gir meg litt bedre tid til å skaffe møtelokale.»

Jeg svarer Seeberg samme dag:
«Hadde faktisk tenkt å foreslå møte her, rundt spisebordet. Når som helst det passer deg. PS. Har hund. Håper du ikke er allergisk.»

Men etter at jeg svarte Seeberg, begynner jeg kjenne på en økende uro. En vilt fremmed mann vil ha møte med meg i mitt private hjem….Selv om han er advokat og sannsynligvis opptrer formelt og saklig, legger jeg spesielt merke til at prosessfullmektig Seeberg plutselig opptrer litt annerledes, idet han vedrørende et møte i mitt private hjem, signerer sine mailer med
«mvh Espen S«….

Panikken stiger, det blir rett og slett altfor personlig for overgrepsutsatte meg.

Senere samme kveld sender jeg ny mail til advokat Seeberg:

IMG_20150312_0006

«Etter at et møte her hos meg nå kan bli et faktum i morgen, får jeg rett og slett litt problemer, fordi det nå oppleves altfor privat for meg med et første møte med deg, som advokat, her i mitt hjem, i en sak som er av veldig ømtålig karakter for meg. Ber derfor vennligst om forståelse for mitt behov for at vårt første møte foregår i et mer nøytralt kontorlandskap med litt mer «avstand». Beklager så mye!!!!»

28. juli 2009.
Jeg får svar fra advokat Seeberg:


IMG_20150312_0008


«Fra: Espen Seeberg <espen.seeberg@apj.no>
Til: Liv Serine Helgesen 
Sendt: Tirsdag, 28. juli 2009 15.16
Emne: SV: Oooops!
Jeg tror det kan passe med et møte i Nedre Slottsgate 15, 5. etasje, på torsdag kl 12, eventuelt fredag kl 12.
Skal gi endelig beskjed i morgen.
mvh Espen S»

29.  juli 2009.
Saksøkte skadevolders advokatfullmektig Marcus Lindstrøm i Brækhus Dege har onsdag 29.juli en telefonsamtale med min prosessfullmektig, advokat Espen Seeberg. Se Lindstrøms timeliste under her:

IMG_20150312_0007

Advokat Espen Seeberg har aldri redegjort overfor meg, klienten, om samtalen med saksøktes prosessfullmektig 28. juli. Den er heller ikke oppført i Seebergs timeliste….https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/01/09/advokat-espen-seeberg-opplyser-ikke-klienten-hvem-han-snakker-med/

Samtalen har varighet 0.25 timer til advokathonorar kr. 325.

Samme dag, 29. juli klokken 13.17 får jeg enda en epost fra advokat Seeberg:

IMG_20150312_0009

«Da tar vi et møte 31. juli kl 11. Står advokat Gunnheim på ringeklokka. Velkommen!
Mvh Espen Seeberg.»

Fortsetter.

2 thoughts on “Advokat Espen Seeberg vil ha møte hjemme hos overgrepsutsatt….

Legg igjen en kommentar

