Advokat Espen Seeberg med uriktig info til tingretten

9. august 2009.
Har ikke hørt et pip fra advokat Espen Seeberg siden møtet 31. juli da vi hadde vårt første møte i Oslo.

Skjermbilde 2017-07-03 kl. 20.19.43.pngSkjermbilde 2017-07-03 kl. 20.19.51.png

Jeg sender Seeberg  e-post, der jeg vedlegger svaret fra laboratoriet ved Rikshospitalet:

«Ved å sammenligne variablene på NNs virus og mitt, finner man at virusene har samme stamme. Spesifikk mikrobiologisk metode for å finne smittetidspunktet, dvs hvem var smittet først, sjekkes nå videre. Det er som med flåtten: sannsynligvis må vi til utlandet for å finne slikt.» skriver jeg.

Fremdeles ikke en lyd fra advokat Seeberg…..

10.august 2009
Seeberg skriver angivelig sitt sluttinnlegg til Oslo tingrett uten å la meg forhåndslese prosesskrivetheller ikke leser han det opp for meg på telefon. I timelisten fører han: Korrespondanse-avgiftsplikt, sluttinnlegg med tre timer til totalt kr 2.610 eks mva.

IMG_20150313_0002

Igjen oppgir Espen Seeberg uriktige opplysninger til Oslo tingrett når han skriver:
«Hun hadde på dette tidspunkt et seksuelt forhold til saksøkte»….

Til tross for at jeg flere ganger har forklart Seeberg at skadevolder NN og jeg ikke var kjærester da, og heller ikke hadde noe seksuelt forhold på det tidspunktet, vi hadde ikke engang kysset da skadevolder ‘tok seg til rette på meg’ i en overrumpelsesvoldtekten og i sin egotripp smittet meg med livsvarig kjønnssykdom.  Likevel lyver advokat Espen Seeberg til tingretten.

 

Hva er normalreaksjonen hos kronisk syk og patologisk utmattet saksøker (meg!) når ens prosessfullmektig, advokat Espen Seeberg slik avslører det som antas å være samarbeide med motpartens advokater i advokatfirmaet Brækhus Dege – i favør av min motpart, skadevoldsmillionær NN?

 

Kontakter advokat Espen Seeberg ( voldtekten omtales) https://livserinehelgesen.wordpress.com/2014/12/29/kontakter-advokat-espen-seeberg/

 

Advokat Espen Seeberg gidder ikke sette seg inn i saken min…(voldtekten omtales)
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/02/27/advokat-espen-seeberg-har-ikke-giddet-sette-seg-inn-i-saken/

 

I straffeloven § 192 om voldtekt heter det: «Seksuelt overførbar sykdom og allmennfarlig smittsom sykdom, jf. smittevernloven § 1-3 nr. 3 jf. nr. 1, regnes alltid som betydelig skade på legeme eller helse etter denne paragrafen.»

Først da det er en uke til hovedforhandling – får jeg fatt i min prosessfullmektig, advokat Espen Seeberg, som først da spør meg, klienten, om det var voldtekt….
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/03/13/en-uke-til-hovedforhandling-prater-med-seeberg/

Advokat Espen Seeberg tar seg heller ikke bryderiet med å opplyse til tingretten at ekteskapet mellom skadevolder NN og undertegnede hadde unormalt kort varighet – ca 8 måneders ‘samliv ‘….Et ekteskap basert på feil grunnlag; en overrumpelsesvoldtekt med overført herpessmitte, fordi skadevolder NN i sin egotripp ikke brydde seg nok om meg til å å ta på seg kondom. Da hadde jeg kunnet stikke av, og hadde også kunnet slippe unna de ‘røde prikkene’ NN senere innrømmet å ha hatt på penis da han tok seg til rette på meg. Gammel kjønnssykdom som han hadde blitt så altfor vant til…

Hva i all verden er det min prosessfullmektig Espen Seeberg driver med når han gjentatt presterer å omskrive virkeligheten slik? Respektløst av advokat Seeberg å gjøre slikt overfor en som allerede – respektløst – har blitt overrumpelsesvoldtatt, og respektløst smittet med livsvarig herpesvirus, hvis kraftige infeksjon utløste den nevrologiske uførelidelsen ME/myalgisk encefalopati/postviralt utmattelsessyndrom/G93.3/A04 i moderat grad.

Advokatforeningens regler for god advokatskikk punkt 3.1.2 tilsier at advokaten skal holde klienten underrettet om sakens gang og ivareta klientens interesse ‘raskt, samvittighetsfullt og påpasselig.» Her svikter advokat Espen Seeberg!

 

Hva har  forøvrig mitt forhold til skadevolder NN på overgreps- og smittetidspunktet å gjøre med det alvorlige faktumet i saken? Som jo skulle være av størst betydning.

Skadevolder NN hadde overrumplet meg, presset seg til et ufrivillig samleie. Kanskje for at jeg slik ikke skulle oppdage de røde sårene han hadde på penis?

Herpessårene.

«Det vises til mitt prosesskrift av 31.07.09, samt advokatfullmektig Lindstrøms prosesskrift/sluttinnlegg av 05.08.09. På grunn av ferieavvikling samt problemer med å få frem dokumentasjon i saken, er mitt sluttinnlegg noen dager forsinket i forhold til den tidsramme tvistelovens §9-10 foreskriver.

1. Dokumentasjon. Jeg vedlegger kopi av journalopplysninger, som bekrefter at saksøker ble smittet av herpes genitalis (….) Hun hadde på dette tidspunkt et seksuelt forhold til saksøkte. (Her lyver advokat Espen Seeberg til Oslo tingrett!! Vi hadde ikke engang kysset da overrumpelsesvoldtekten fant sted. min anm.)
Partene
inngikk ekteskap (….). Bilag1: Journalopplysninger.

2. Sluttinnlegg. Det er enighet om at saken i første omgang skal begrenses til spørsmålet om det foreligger ansvarsgrunnlag, kfr tvistelovens §16-1 (1).

Påstand: 1. NN er erstatningsansvarlig fordi han uaktsomt smittet saksøker med herpes genitalis (….).
2. NN dømmes til å betale saksomkostninger til saksøker. Påstandsgrunnlag. Saksøkte handlet i strid med den alminnelige aktsomhetsnorm da han hadde ubeskyttet sex med saksøker (….), til tross for at han hadde utbrudd på penis i form av røde prikker. Han burde undersøkt hva disse prikkene var, før han hadde sex med saksøker. Det er sannsynlig at saksøkte på dette tidspunkt hadde herpes genitalis. Saksøker fortalte sine venninner om utbruddet av herpes umiddelbart etter at hun fikk konstatert at hun var smittet av viruset.
Bevis: Som bevis tilbys forklaring fra (…..), som er venninne av saksøker.
Moss, 10.08.09 Espen Seeberg Advokat. Prosesskrift I 4 eksemplarer, hvorav 2 eksemplarer er sendt direkte til advokat Øystein Sverre.

 

About. Min historikk.
https://livserinehelgesen.wordpress.com/about/

 

Bryllupet – på Gut Böckel. Inklusiv brudgommens tale til bruden…
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2017/06/24/bryllupet-pa-gut-bockel/

 

Dette er skadevolderen.
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/08/21/dette-er-skadevolderen/

 

Kjendisnettverket til voldtektsmannen
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2016/08/11/nettverket-bak-en-voldtektsmann/

 

Straffbart å avgi falsk forklaring i retten.
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/03/13/straffbart-a-avgi-falsk-forklaring-i-retten/

 

Saksøkte har hatt seksuell kontakt med flere andre kvinner.
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/01/10/saksokte-har-hatt-seksuell-kontakt-med-flere-andre-kvinner/

 

Landsmoder Gros svigersønn inhabil?
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2016/06/13/landmoder-gros-svigersonn-inhabil/

Skjermbilde 2017-07-01 kl. 22.20.42.png
Skjermbilde 2017-07-01 kl. 22.20.49.pngFortsettelse følger.

Lydfiler

27 thoughts on “Advokat Espen Seeberg med uriktig info til tingretten

Legg igjen en kommentar

