Begjæring om tvangsutkastelse sendes Namsfogden

14. august 2009.

Advokatfullmektig Marcus C. Lindstrøm i Brækhus Dege tar en  telefonsamtale med sin klient, saksøkt skadevolder NN. Tilsynelatende også denne gang med varighet de sedvanlige fire minuttene….Nok til å gi NN en kort beskjed og orientering.

Samtalen er oppført i Lindstrøms timeliste med 0.25 timer til kr 325 uten moms.

IMG_20150314_0002

Samme dag sender min utleier utkastelsesbegjæring til Namsfogden i Oslo.

Angivelig fordi utleier skal bruke leiligheten selv, og selge den….

På dette tidspunktet har jeg enda ikke funnet noe annet egnet sted å bo. Livssituasjonen min forekommer meg utrygg, skremmende og tappende. Jeg er uten fast bolig og står foran en rettssak mot skadevolder NN. Med sykdomsforverringer har jeg store utfordringer med å fokusere på så mange problemer samtidig. 

(I ettertid vet man at 
utleier aldri solgte leiligheten likvel. Det viktigste var tilsynelatende å få meg ut der fra? Gjøre livet vanskelig for meg. Samtidig som dette skjedde hadde jeg en nabo i nr. 52 med etternavnet Sverre….)

Imens er min utleier ansatt i et forsikringsselskap tilhørende Gjensidige. Og min nærmeste nabo, er søsteren til min saksbehandler i Ameyde Forsikring, som avslo søknaden fra advokat Seeberg om rettshjelpsforsikring.

https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/01/12/advokat-seebergs-klonete-skriv-til-van-ameyde/

Fortsettelse.

Legg igjen en kommentar

