Bønnfaller advokat Espen Seeberg

 24.september 2009

I min fortvilelse sender jeg enda en e-post til min prosessfullmektig, advokat Espen Seeberg: «Konsekvensen av overanstrengelser er at ME-syke kan bli pleietrengende og havne på pleiehjem. Flere ME-syke har befunnet seg der i flere år. Dyrt for samfunnet! Hadde dommeren forholdt seg annerledes om han visste det? Viser til vedlegg. Slik har jeg det nå. Du skal kanskje på høstferie neste uke? Kunne vi tatt en prat, i morgen, fredag


IMG_20150314_0020

Fremdeles ikke et pip fra advokat Seeberg…..

29.september 2009, klokken 09.09:

skriver på nytt til advokat Seeberg«VENNLIGST RING MEG! Forstår du har mye å gjøre- og at du har flere klienter enn meg.Har behov for å prate med deg vedrørende svar fra tingretten av 15. september.
Siden jeg p.t. er satt på tvangsflyttefot og ikke vet hvordan det blir fremover med hensyn til tilgang på mail og telefon, har jeg flere ganger forsøkt å få fatt i deg. Forgjeves. Viser forøvrig til mail av 24. september og sms….
Kan du være snill å ringe meg.»

IMG_20150314_0021

Fortsettelse.

Legg igjen en kommentar

