Ingen kvittering fra Van Ameyde Forsikring

Fredag 13. desember 2009:

Klokken 12.09: Svar fra Van Ameyde Forsikring ved Christian Bettmo:

«Vi har i dag betalt faktura til domstolene.
Mvh Christian Bettmo
Van Ameyde Norway»

Skjermbilde 2016-04-28 kl. 14.23.00.png

Guess what!
Van Ameyde Forsikring
holder til vegg i vegg med advokat Olav Gunnheim, der min prosessfullmektig, advokat Espen Seeberg hadde sitt første møte med meg, 31. juli 2009: Nedre Slottsgate 15…..! 

Advokat Olav Gunnheim og Espen Seeberg delte kontorlokaler. Gunnheim anbefalte meg advokat Seeberg, angivelig fordi Seeberg i flere år hadde vært ansatt i Pasientskadenmenda (NPE). Det jeg ikke visste da jeg henvendte meg til advokat Seeberg, var at Seeberg på vegne av staten ved NPE i mange runder og mange år hadde tynt og betvilt og jobbet imot ME-syke med diagnosen G93.3/A04 i domstolene. En slik advokat hadde jeg uforvarende valgt til å representere meg mot skadevolder NN, min eksmann!

Skjermbilde 2016-04-25 kl. 08.01.05

Mandag 14. desember 2009.
Ankefristen utløper i dag….
For betaling av faktura for anke til Borgarting lagmannsrett i erstatningssaken mot saksøkte skadevolder NN.

Jeg våkner tidlig, der jeg nå bor midlertidig, på en tynn madrass på gulvet, mens alt innbo befinner seg på lager i påvente av fast, egnet bolig.
Er urolig….
Kommer på at jeg kun har fått en mail med bekreftelse på at ankegebyret ble betalt fredag, men har ikke mottatt  kvittering fra Van Ameyde Forsikring utover den.

Sender derfor følgende mail til Van Ameyde Forsikring ved Christian Bettmo:

Bilde 19

«From: Liv Serine Helgesen 

Sent: Monday, December 14, 2009 9:51 AM

To: christian.bettmo@vanameyde.no
Subject: Vs: RE: RE: VIKTIG! ref
Hei igjen,
Får jeg noen form for kopi av betalt faktura?
Har ikke vært borti slikt før, så jeg bare spør…
Ha en trivelig dag!
Mvh Liv SERine»

 

Fra: Christian Bettmo <christian.bettmo@vanameyde.no>
Til: ‘Liv Serine Helgesen’
Sendt: Mandag, 14. desember 2009 13.18
Emne: RE: RE: RE: VIKTIG! ref

Nei ikke utover den som følger lengere ned. Som du har mottatt tidligere.

****

Ved en tilfeldighet oppdager jeg at Christian Bettmo er naboen min, og konen hans sitter med verv i boretsslagsstyret, der jeg som bostedsløs tilfeldigvis befinner meg boende på gulvet i hele seks måneder i Vækerøveien, fordi Oslo kommune Ullern har to års ventetid på egnet kommunal bolig. Ikke nok med det, Bettmos søster viser seg å ha vært min nabo i den leiligheten jeg måtte flytte fra, fordi utleieren der angivelig skulle selge den. Noe han likevel aldri gjorde….

Skadevolder NN, bor i samme bydelen…. Det gjør også min saksbehandler i NAV, juristen Inger Lise Dege, viser det seg senere. Hvis e k s m a n n, advokat Jan Tormod Dege i advokatfirmaet Brækhus Dege representerer skadevolder NN….Oslo Vest er som ei lita bygd.

 Juristen Christian Bettmo, saksbehandler i forsikrinsselskapet van Ameyde Norway holder til i kontorer vegg i vegg med advokatkontoret til min daværende prosessfullmektig Espen Seeberg og hans advokatkollega Olav Gunnheim i Nedre Slottsgate 15. Der hadde jeg mitt første møte med advokat Seeberg 31. juli 2009….

 

Skjermbilde 2016-04-28 kl. 14.36.11.png

 

For orden skyld bekrefter Christian Bettmo det eksakte beløpet jeg skal betale:
kr. 16000!!! Det skal holde hardt å betale det fra min skarve uføretrygd. Huttetu. Men jeg har tro på rettferdighet i rettssystemet.

 

Skjermbilde 2016-04-28 kl. 15.33.07.png

Det skulle vise seg at det ikke bare var de 16 000 som ble utfordringene fremover…

 

Forsikringsselskapet van Ameyde  Norway saboterer anken min.
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/03/25/forsikringsselskapet-van-ameyde-norway-saboterer-anken-min/

 

Christian Bettmo om forsinket ankegebyr fra forsikringsselskapet van Ameyde Norway:
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/03/28/christian-bettmo-om-forsinket-ankegebyr-fra-van-ameyde-norway/

 

Tre måneder uten et eneste pip fra advokat Grøndahl i advokatfirmaet Stabell & co: https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/04/12/tre-maneder-uten-et-eneste-pip-fra-advokat-elisabeth-grondahl-i-advokatfirmaet-stabell/

 

Advokat Espen Seebergs klønete skriv til forsikringsselskapet van Ameyde Norway
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/01/12/advokat-seebergs-klonete-skriv-til-van-ameyde/

Advokat Seeberg og Lindstrøm møter sine klienter 31.juli 2009: https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/03/12/31-juli-advokatene-seeberg-og-lindstrom-moter-sine-klienter/

Fortsettelse følger.

Lydfiler

 

 

 

 

 

11 thoughts on “Ingen kvittering fra Van Ameyde Forsikring

Legg igjen en kommentar

