Endelig – etter tre måneder – svar fra advokat Elisabeth Grøndahl hos Stabell

31. desember 2010. Nyttårsaften. 

Endelig – etter tre måneders taushet – svar fra min prosessfullmektig, advokat Anne Elisabeth Grøndahl hos Stabell.

IMG_20150414_0001

«Fra: Elisabeth Grondahl <Elisabeth.Grondahl@advokatstabell.no>
Til: Liv Serine Helgesen 
Sendt: Fredag, 31. desember 2010 11.13
Emne: SV: Vedr. Vs: ADVOKATFORENINGEN….

Hei,
Jeg forstår veldig godt at du er fortvilet.
Kjennelsen er avsagt 03.12.10, men jeg mottok den ikke før rett før jul og da sendte jeg den til deg.
Vi har store problem med postgangen, og har derfor nå etablert en postboks.

Jeg har vært mye opptatt i forbindelse med rettsmøter og andre møter..
Grunnen til at du ikke har hørt noe fra meg er at jeg ikke har hørt noe fra lagmannsretten før jeg mottok kjennelsen. Har ringt dem ved flere anledninger uten at det har resultert i noe. Jeg har derfor ikke hatt noe å meddele.
At jeg ikke har skal ha svart deg på en av dine henvendelser per mail er jeg veldig lei for men det har som sagt ikke vært noe nytt å meddele

I sivile saker er det som du kjenner til en av omkostningene at dersom man taper må man dekke motpartens omkostninger.

Når det gjelder post til deg er alt som er sendt ut også sendt i kopi til deg. Vi hadde et problem i forhold til din nye adresse, men det ble etter hva du selv sa rettet opp.

Jeg er tilbake på kontoret mandag, og vi kan gjerne ta en prat til uken.

Elisabeth Grøndahl»

Pussig, hva? Rutinene hos advokatfirmaet Stabell må være av de treigeste, sammenlignet med andre advokatkontorer, når kjennelser bruker nesten en måned fra Borgarting lagmannsrett –  !  «Kjennelsen er avsagt 03.12.10, men jeg mottok den ikke før rett før ju,l og da sendte jeg den til deg.»  Poststemplet 27.12.10….


«Vi har store problem med postgangen» …..
Tipper
 det ‘problemet’  eksisterer fremdeles hos advokatfirmaet Stabell….

Fåglarna må vite om man kan tro på denne forklaringen fra advokat Grøndahl:
«Grunnen til at du ikke har hørt noe fra meg er at jeg ikke har hørt noe fra lagmannsretten før jeg mottok kjennelsen. Har ringt dem ved flere anledninger uten at det har resultert i noe. Jeg har derfor ikke hatt noe å meddele.»

Ikke hatt noe å medele i en hel måned?  


https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/04/12/tre-maneder-uten-et-eneste-pip-fra-advokat-elisabeth-grondahl-i-advokatfirmaet-stabell/

Tittelen «ADVOKATFORENINGEN» –  resulterte endelig i svar – etter tre måneders taushet? 

Dette er hva klienter hos advokatfirmaet Stabell kan forvente seg:
Grøndahl besvarte aldri min mail av 9. desember – uvitende – sendt henne hele seks dager etter kjennelse avsagt i Borgarting. Prosessfullmektig Grøndahl har heller ikke engang ha undersøkt hos Borgarting lagmannsrett – enda det antydes i mailen min – at noe kan ha skjedd i saken min!

Pussig. Meget pussig av en prosessfullmektig!

«At jeg ikke har skal ha svart deg på en av dine henvendelser per mail er jeg veldig lei for men det har som sagt ikke vært noe nytt å meddele.«

«Ikke noe nytt å meddele» ???? I en hel måned? Står det til troende?

«Jeg har vært mye opptatt i forbindelse med rettsmøter og andre møter..»
Joda…..Den ‘forklaringen’ kjøper man – som saksøker og klient.
Til sammenligning er advokat Anne Elisabeth Grøndahl i Stabell dyktig til å følge opp innkrevingen av advokathonorarer !

Grøndahls timelisten kommer snart i bloggen.

Fortsettelse følger.

One thought on “Endelig – etter tre måneder – svar fra advokat Elisabeth Grøndahl hos Stabell

  1. Å nei, snublet tilfeldigvis over denne i dag, April 2016. Grøndahl har nå byttet firma fra Stabell til Mette Y. Larsen, men ser at hun fortsetter denne atferden. Har akkurat byttet advokat fordi hennes holdninger og adferd ga meg følelsen av å slåss mot TO parter. Attpåtil på min regning. Håper det har «ordnet» seg for deg nå da.

    Lik

Legg igjen en kommentar

