Til min prosessfullmektig, advokat Anne Elisabeth Grøndahl hos Stabell

30. desember 2009.

Man skal velge sin advokat med omhu! 

Hva skal man med advokat som ikke gidder besvare henvendelser?

– som er taus i et halvt år?

– som ikke responderer på forslag til medisinske undersøkelser?

– som skriver syltynne anker – uten å konferere med sin klient?

– som ikke gir beskjed før etter en måned – om rettens avgjørelse?

 

Skjermbilde 2015-04-10 kl. 06.54.03

— Den tor 2010-12-30 skrev Liv Serine Helgesen
«Fra: Liv Serine Helgesen
Emne: ad saken min
Til: «Elisabeth Grøndahl» <elisabeth.grondahl@advokatstabell.no>
Dato: Torsdag 30. desember 2010 16.44

Til advokat Grøndahl

Fikk nå papirene fra Borgarting Lagmannsrett, kjennelse avsagt 03.12.10. Innmari leit at du ikke har kontaktet meg, gitt meg melding om dette. Viser til at jeg senest sendte deg mail den 9.des. Dette kunne jeg fått vite tidligere.

Hva gjør jeg nå? Har jeg andre ankemuligheter?

Så beløpet fra rettshjelpsforsikringen som havnet på min konto hadde altså sine røtter i dommen likevel.
Føler meg sviktet, fordi ingen har fortalt meg, ingen kontaktet meg. Fikk ikke en gang svar på henvendelsene til deg.

Hilsen
Liv SErine Helgesen»

IMG_20150413_0001

— Den tor 2010-12-30 skrev Liv Serine Helgesen 

«Fra: Liv Serine Helgesen <liv_serine_helgesen@yahoo.no>
Emne: Vs: ADVOKATFORENINGEN….
Til: «Elisabeth Grøndahl» <elisabeth.grondahl@advokatstabell.no>
Dato: Torsdag 30. desember 2010 18.22

Hei,
Etterlyser herved alle dokumenter som du evnt har sendt i saken min til lagmannsretten. Har hittil ikke fått en eneste kopi av noen av disse.

Vurderer rett og slett om jeg må klage til advokatforeningen.
Synes det er merkelig at jeg holdes utenfor slik i taushet i en sak som er så innmari viktig for meg, og ikke får tilsendt en eneste orientering eller kopi av hva DU som min advokat evnt. har gjort på mine vegner i denne saken.

Ber også om oversikten du evnt har sendt til forsikringsselskapet vedr. inndekking via rettshjelpsforsikringen.

Ekstrabelastning ikke å høre noe som helst fra deg som advokat, du som representerer meg.
Hva har du gjort i saken, hva kan jeg evnt. gjøre videre – klage til Høyesterett?
Gå til pressen med hele opplegget?
Har lyst å fortelle andre som smittes hva de bare MÅ gjøre- før det er for seint.

Hilsen
Liv SErine Helgesen»

IMG_20150413_0002

«Fra: Liv Serine Helgesen
Sendt: 30. desember 2010 21:55
Til: Elisabeth Grondahl
Emne: Vedr. Vs: ADVOKATFORENINGEN….

Er jeg nå skyldig NN både tingrettens omkostninger og disse ni tusen fra lagmannsretten?

Er usikker siden jeg ikke har hørt fra deg.
Har ikke akkurat særlig erfaring fra rettssystemet.
Fint om jeg får tilbakemelding.

Hilsen
Liv Serine Helgesen»

IMG_20150413_0003

Får jeg svar på mine mailer?

Min prosessfullmektig, advokat Anne Elisabeth Grøndahl i advokatfirmaet Stabell har vært taus i flere måneder. 

En måned etter avgjørelse avsagt i Borgarting lagmannsrett har hun – endelig – sendt meg ‘beslutningen’.  – Imens har alle andre kjent resultatet i en måned. 

Føler meg holdt for narr av advokat Grøndahl i advokatfirmaet Stabell.

https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/04/12/tre-maneder-uten-et-eneste-pip-fra-advokat-elisabeth-grondahl-i-advokatfirmaet-stabell/

Fortsetter. 

Legg igjen en kommentar

