Advokat Anne Elisabeth Grøndahl hos Stabell tilbyr anke til Høyesterett

11. januar 2011

Tirsdags kveld mottar jeg følgende mail fra min prosessfullmektig, advokat Anne Elisabeth Grøndahl hos advokatfirmaet Stabell & co, som etterspør bekreftelse på hvorvidt jeg er enig i anke av saksomkostningene fra Borgarting lagmannsrett:

— Den tir 2011-01-11 skrev Elisabeth Grondahl <Elisabeth.Grondahl@advokatstabell.no>:

«Fra: Elisabeth Grondahl <Elisabeth.Grondahl@advokatstabell.no>
Emne: Re: anke
Til: «Liv Serine Helgesen» 
Dato: Tirsdag 11. januar 2011 20.06

Fint med en presisering fra din side. Er du enig i min vurdering i betydning av at vi kun anker sakomkostningene. 

Sendt fra min iPhone«

Senere samme kveld svarer jeg følgende:

«Fra: Liv Serine Helgesen
Til: Elisabeth Grondahl <Elisabeth.Grondahl@advokatstabell.no>
Sendt: Tirsdag, 11. januar 2011 22.44
Emne: Re: anke

Jeg har ingen juridisk kompetanse. Jeg stoler på deg og din juridiske vurdering og er enig i at anken gjelder kun saksomkostningene. 

Mvh Liv SErine»

 IMG_20150503_0001

Advokat Grøndahls mail til meg sent tirsdags kveld, se over, er svar på følgende mail fra meg litt tidligere på dagen, tirsdag 11. januar:

Den 11. jan. 2011 kl. 16:18 skrev «Liv Serine Helgesen» :

«Hei
Stoler på deg og dine vurderinger. Trodde saken var kjørt, og ble selvsagt positivt overrasket da du foreslo anke av omkostningene. 

Ser hva du har skrevet mht utfallet. Derfor lar jeg meg positivt overraske om resultatet er positivt. Uansett er jeg innmari glad for at jeg tok denne kampen. Nå kan jeg se meg selv i øynene.

For sjelefredens skyld: hvor lang tid anslår du det ca tar før vi kan regne med svar?

På forhånd takk.

Mvh Liv Serine» 

Glad at Grøndal tilbød anke! En pliktig oppgave, jf advokat med møterett for Høyesterett, Steinar Winther-Christensen:

https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/04/23/en-pliktig-oppgave-for-prosessfullmektig-anne-elisabeth-grondahl-hos-stabell/

Fortsetter.

One thought on “Advokat Anne Elisabeth Grøndahl hos Stabell tilbyr anke til Høyesterett

Legg igjen en kommentar

