Advokatforeningen – pusekatt overfor medlemmer

Nå foreligger svar fra advokatfirmaet Brækhus Dege ved advokat Siri Anne Munch ‘for advokat Øystein A. Sverre‘ til Advokatforeningens Disiplinærnemnd. Min klage til Advokatforeningen gjelder trenering hinsidig moral og fornuft – av sletting betalingsanmerkning og pant i Brønnøysundregistret – i hele 8 – åtte – måneder etter at betalingskrav var innfridd. Treneringen kan leses i linken under her:

https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/02/21/braekhus-dege-namsfogden-i-oslo-med-trenering-hinsidiges-moral-og-fornuft/

Advokat Øystein A. Sverre har opptrådt tilnærmelsesvis som bøddel for sin venn og   forretningspartner, skadevolder/min eksmann. I løpet av et uvanlig kort og voldelig ekteskap på 8 måneder (basert på helt feil grunnlag: overrumpelsesvoldtekt med herpessmitte. min anm)  – fryktet jeg at min daværende ektefelle ville drepe meg. Derfor flyktet jeg, og våget aldri vende tilbake.

Her følger Namsfogdens utleggsforretning av 18.08.11 til NAV Trekkhåndtering på vegne av kreditor, advokatfirmaet Brækhus Deges klient: skadevolder/min eksmann – for hans saksomkostninger kr 22.844,65 idømt meg av Borgarting lagmannsrett og Høyesterett.

I utleggsforretningen fra Namsmannen fremgår tydelig:siste dato for trekk: 01.03.2012.’ 

 

 

 

Bekreftelse av 27.11.12 fra NAV Storfjorden ved kontorsjef Anders Norvald Hammer viser at advokatfirmaet Brækhus Dege i perioden 01.10.201130.04.12 får overført i bøtter og spann fra min trygd i NAV, langt utover det utleggstrekk på
kr 22.844,65
som Namsfogden i Oslo begjærte 18.08.2011.

«kr 15 057 til advokatfirmaet Brækhus Dege» (….) «i tillegg  til kr 15 057 – har NAV Storfjorden overført kr 22.844 – frå din forvaltningskonto. Dette blir til saman
kr 37.901.»
 (…) 
«Den 16.03.12 opplyser kreditor (advokatfirmaet Brækhus Dege, på vegne av sin klient, min eksmann. min anm) at de har en restsaldo på kr 57 -, denne ble trukket i april 2012. Kreditor ser ut til å ha tatt høyde for at de skal få kr 4000 i mars, noe de ikke fikk….»

Allerede i april 2012 var altså advokatfirmaet Brækhus Dege klar over at hele beløpet var innfridd – og vel så det. Advokatfirmaet Brækhus Dege fikk sågar etterbetalt ‘restsaldo på kr 57′….Se ovenevnte.

I kulissene sitter min saksbehandler i NAV, juristen Inger Lise Dege, og administrerer slik at hennes e k s m a n n, advokat Jan Tormod Dege i advokatfirmaet Brækhus Dege, som representerer skadevolder/min eksmann, berikes via min trygd i NAV. Slik besørges også arven til deres felles barns, som skal arve sin fars advokatfirma…

På dette tidspunktet i 2012 ante jeg ingenting om at min saksbehandler i NAV, Inger Lise Dege var e k s f r u e n til advokat Jan Tormod Dege, som representerte skadevolder, min eksmann, heller ikke at hun var barndomsvenninne av skadevolder, min eksmann, og at hennes mor hadde vært venninne med moren til min eksmann….

Inger Lise Deges nære forhold til skadevolder, min eksmann, ble bekreftet først da hun var stevnet som vitne i ankesak mot NAV, 19.februar 2014. Se linker underst.

Utbetalingsslippene fra NAV er heller ikke til å bli kloke på, disse fra
01.01.2012 til 20.03.2012 :

 

Advokatforeningen applauderer at medlemmene advokat Øystein A. Sverre og Siri Anne Munch bedriver trakassering og mobbing, tilnærmelsesvis bøddelvirksomhet i 8 -åtte måneder av en som allerede ligger nede (meg!) Slik signaliserer Advokatforeningen med klapp på skulderen til sine medlemmer.  Advokater med millioner i årsintekter evner ikke forstå hva det vil si å være kronisk syk, og uten fast bolig i mer enn fire år, hvorav man også må bo seks måneder på gulvet. Med regler i hånd kan advokatene utøve sykdomsforverrende press – på vegne av en hevngjerrig klient, min eksmann.

Hverken min eksmann (formue i 2012 + kr 22 mill > betalt kr 228 289 i skatt…) eller hans arving (formue 35 millioner i 2015 > betalt 349 189 i skatt….) ville lidd noen nød hvis deres omgangsvenn og forretningspartner, advokat Øystein A. Sverre hadde lempet på betalingskravet, i stedet for å trenere sletting i 8 måneder etter innfridd krav, og slik forhindre meg startlån til sårt tiltrengt bolig.

 

Siri Anne Munch ble i 2010 advokatfullmektig hos advokatfirmaet Brækhus Dege, etter namsfullmektig hos Namsfogden i Oslo…. De fleste innvilges advokatbevilling etter to år, men for advokatfullmektig Siri Anne Munch tok det hele tre år før hun fikk advokatbevillingen….

I samarbeide med sine kolleger hos Namsmannen i Oslo – trenerte advokatfullmektig Siri Anne Much sletting av betalingsanmerkning i Brønnøysundregistret i 8 – åtte – måneder i 2012,  på vegne av klienten, min eksmann.

 

Skjermbilde 2016-01-29 kl. 02.42.45

 

 

Advokat Øystein A. Sverre med millioner i årsinntekt, trenerte sletting av betalingsanmerkning og pant i Brønnøysund – i 8 – åtte måneder i 2012 og i 2014/2015:
IMG_20160105_0001

 

Her er svar av 22.januar 2016 til Disiplinærnemnden fra ‘ansvarlig advokat Øystein A. Sverre og Siri Anne Munchadvokatfirmaet Brækhus Dege….:

 

 

 

Advokatforeningen ansvarlig for ukultur? https://livserinehelgesen.wordpress.com/2016/01/29/advokatforeningen-pusekatt-overfor-medlemmer/

Advokat sjekker opp ‘dama’ til kompisen sin. https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/03/13/advokat-oystein-a-sverre-lyver/

Min saksbehandler i NAV, Inger Lise Dege beriker sin eksmann: https://livserinehelgesen.wordpress.com/2014/12/16/radgiver-i-nav-trygd-inger-lise-dege-beriket-sin-eksmanns-advokatfirma/

Tre måneder uten et eneste pip fra advokat anne elisabeth grøndahl i advokatfirmaet stabell
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/04/12/tre-maneder-uten-et-eneste-pip-fra-advokat-elisabeth-grondahl-i-advokatfirmaet-stabell/

Fortsettelse følger.

 

 

4 thoughts on “Advokatforeningen – pusekatt overfor medlemmer

Legg igjen en kommentar

