Hemmelig lydopptak av min første samtale med advokat Seeberg

– Men forliksklagen ble tatt ut før tjueårsfristen….
– Da er det greit!

Skjermbilde 2016-07-23 kl. 07.54.27.pngf

For å forstå den kronologiske fortsettelsen, publiseres herved min aller første samtale med advokat Espen Seeberg fra onsdag 4. mars 2009.

-Og han tok seg til rette på meg!
-Jaha….
Hvorfor spør ikke advokat Espen Seeberg hva jeg mente med at ‘han tok seg til rette på meg‘?
Hvorfor forsøker ikke Seeberg å utdype forklaringen min?
‘Jaha’ – hvilket svar er det?
Hva bekrefter advokat Seeberg med jaha-svaret sitt?

På dette tidspunktet hadde jeg i min naivitet fremdeles tillit til det norske domstolsystemet… advokater og dommere.

 

Straffeloven §192 – om voldtekt:
d) den fornærmede som følge av handlingen dør eller får betydelig skade på legeme eller helse. Seksuelt overførbar sykdom og allmennfarlig smittsom sykdom, jf. smittevernloven § 1-3 nr. 3 jf. nr. 1, regnes alltid som betydelig skade på legeme eller helse etter denne paragrafen.

 

Apropo årsakssammenheng mellom herpesinfeksjon og ME/G93.3/A04:
ME-spesialist dr. Brubakk vitner i min ankesak mot NAV.
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/09/05/me-spesialist-dr-brubakk-vitner-i-forstating-lagmannsrett/

 

Fortsettelse: hemmelige lydopptak i kronologisk rekkefølge av mine samtaler med advokat Espen Seeberg, min tidligere prosessfullmektig mot saksøkt skadevoldsmillionær vedrørende erstatning personskade.

4 thoughts on “Hemmelig lydopptak av min første samtale med advokat Seeberg

Legg igjen en kommentar

