Reality: Hemmelig lydopptak med advokat Espen Seeberg 20.05.09


-Nei, jeg tror de anser det som nokså plankekjøring. Det er temmelig umulig å nå frem, svarer advokat Espen Seeberg….

Likevel påtok advokat Espen Seeberg seg den betalte oppgaven som min prosessfullmektig. Skulle han heller latt være?

Takket være hemmelige lydopptak av mine samtaler med advokat Espen Seeberg, kan jeg dokumentere at Seeberg flere ganger er i direkte kontakt med tingrettsdommer Njaal Sæveraas ved Oslo tingrett – i kulissene. Slikt fremgår ikke noe sted i advokat Seebergs kryptiske timeliste. 

Fire advokater – tre forskjellige timelister.
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/03/26/fire-advokater-tre-forskjellige-timelister/

 

Skjermbilde 2016-07-23 kl. 07.54.27.png

Først 20.05.09 spør advokat Seeberg om jeg har innboforsikring med mulighet til rettsforsikring, som kan dekke utgifter til medisinsk sakkyndig m.m. Seeberg fikk alle dokumenter tilsendt, men returnerte papirene i april og avviste saken min, samtidig med at tingrettsdommer Sæveraas sendte min stevning videre til saksøkte skadevoldsmillionær. Jeg trodde en advokat er en advokat – og til å stole på. Med tiltagende sykdomsforverring tigget jeg derfor Seeberg om likevel å bistå meg. Seeberg skulle svart nei, i stedet for å fortsette inntjening i en sak han i lydopptak under her, betrakter som umulig å nå frem med. 

Tingrettsdommer Njaal Sæveraas og min prosessfullmektig Espen Seeberg har i kulissene bestemt seg for å få saken min raskt ut av verden, samtidig som de er enige om at jeg skal søke Oslo tingrett om fri rettshjelp.

De to har -i kulissene – kjøpslått min skjebne i favør av skadevoldsmillionæren, som overrumpelsesvoldtok og smittet meg med kjønnssykdom.

Er landsmoder Gros svigersønn inhabil?
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2016/06/13/landmoder-gros-svigersonn-inhabil/

I sin egotripp brydde ikke voldtektsmannen seg nok om meg til å trekke på seg kondom, selv om han visste at han hadde ‘røde prikker’, altså sår på penis, da han begikk overrumpelsesvoldtekten, mens jeg befant meg i slumremodus og var ute av stand til å reagere normalt.

På dette tidspunktet i saken vet jeg ikke at tingrettsdommer Njaal Sæveraas er svigersønn av landsmoder Gro. Heller ikke vet jeg at Sæveraas er nabo til skadevoldsmillionærens venn og forretningspartner, advokat Øystein A. Sverre i advokatfirmaet Brækhus Dege Hvis frue har tjukkeste slekta og omgangskretsen i LO, nærmere bestemt Fellesforbundet og Arbeiderpartiet

Skjermbilde 2016-07-17 kl. 12.06.58.png

Kontradiksjon/tilsvar angir et grunnleggende prinsipp i sivilprosessen om at retten ikke skal avgjøre en sak uten at partene har hatt anledning til å imøtegå motpartens fremstilling av saken. Tvisteloven (§ 11-1) fastslår at retten ikke kan bygge avgjørelsen på et faktisk grunnlag partene ikke har hatt foranledning til å uttale seg om.

Tingrettsdommer Njaal Sæveraas frarøver meg kontradiksjon på skadevoldsmillionærens prosesskriv av 15.04.09 (der saksøkte innrømmer å ha hatt seksuell kontakt med flere andre kvinner….Ikke rart prosesskrivet ble holdt tilbake en hel måned inntil jeg fikk det ettersendt i slutten av mai 2009!) og  20.05.09 – der saksøkt skadevoldsmillionær nekter stansing. Uopprettelige sørgelige tap for meg, som saksøker og voldtatt kvinne.

Saksøkte har hatt seksuell kontakt med flere andre kvinner…
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/01/10/saksokte-har-hatt-seksuell-kontakt-med-flere-andre-kvinner/

I tillegg har jeg enda ikke 20. mai 2009 mottatt motpartens prosesskriv av 15. april 2009. Et alvorlig svik fra Oslo tingrett.

Det er selvsagt innlysende viktig for skadevoldsmillionæren å nekte stansing. Han vet jo at han ligger tynt an. I årevis har han visst at han er bærer av genitalherpes, sannsynligvis lenge før han voldtok og smittet meg med sine ‘røde prikker’ som antagelig stammer fra en gammel genitalherpes. Ved nye herpesutbrudd ikke man ikke i stand til å gjennomføre samleie, fordi det vil være altfor smertefullt.

 I tillegg har fastlege dr. Ginette Mæhlumshagen bekrefter i legeattest av 06.05.09 at min motpart skadevoldsmillionæren har både herpes 1 (munnherpes) og herpes 2 (genitalherpes). På dette tidspunktet i saken, 20.05.09, kjenner jeg ikke til legeattesten. 

Skjermbilde 2016-07-14 kl. 08.01.59.png

Munnherpes (‘forkjølelsessår’) har jeg aldri noensinne hatt. Skadevoldsmillionæren har i ettertid, etter han smittet meg med genitalherpes, også pådratt seg munnherpes….Bekrefter det skadevoldsmillionærens manglende hygiene og manglende  evne til å ta forholdsregler?

 

Først en måned senere, i juni 2009, oppdager jeg at advokat Seeberg har skravlet bort muligheten til kontradiksjon/tilsvar på motpartens tilsvar av 20. mai 2009 vedrørende nekt av stansing…Slik har tingrettsdommer Sæveraas og min prosessfullmektig, advokat Espen Seeberg gjort kort prosess av saken min i kulissene, ved å kjøpslå min skjebne i favør av skadevoldsmillinæren.

 

 

 

Med tiltagende sykdomsforverringer kan man høre at jeg har økte konsentrasjonsutfordringer, symptomer vanlig for ME-syke.

 

Apropo årsakssammenheng mellom herpesinfeksjon og ME/G93.3/A04:

 

ME-spesialist dr. Brubakk vitner i min ankesak mot NAV.
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2015/09/05/me-spesialist-dr-brubakk-vitner-i-forstating-lagmannsrett/

 

Hemmelig lydopptak av min aller første samtale med advokat Espen Seeberg.
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2016/08/02/hemmelig-lydopptak-av-min-forste-samtale-med-advokat-seeberg/

Del 1- Planmøtet: Hemmelig lydopptak med tingrettsdommer Njaal Sæveraas og advokatfirmaet Brækhus Dege https://livserinehelgesen.wordpress.com/2016/07/14/hemmelig-lydopptak-med-tingrettsdommer-njaal-saeveraas-advokatfirmaet-braekhus-dege-i-planmotet-14-mai-2009/

Del 2 – Planmøtet: Hemmelig lydopptak med tingrettsdommer Njaal Sæveraas og advokatfirmaet Brækhus Dege
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2016/07/16/del-2-hemmelig-lydopptak-med-tingrettsdommer-njaal-saeveraas-og-advokatfirmaet-braekhus-dege/ 

Del 3 – Planmøtet: Hemmelig lydopptak med tingrettsdommer Njaal Sæveraas og advokatfirmaet Brækhus Dege 
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2016/07/19/del-3-hemmelig-lydopptak-med-tingrettsdommer-njaal-saeveraas-og-advokatfirmaet-braekhus-dege/

Del 4 – Planmøtet: Hemmelig lydopptak med tingrettsdommer Njaal Sæveraas og advokatfirmaet Brækhus Dege
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2016/07/21/del-4-hemmelig-lydopptak-med-tingrettsdommer-njaal-saeveraas-og-advokatfirmaet-braekhus-dege/

 

14.05.09: Hemmelig lydopptak med advokat Espen Seeberg – som har ‘glemt’ at han skulle representere meg i Planmøtet….
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2016/07/23/hemmelig-lydopptak-av-advokat-espen-seeberg/

 

15.05.09: Hemmelig lydopptak av tingrettsdommer Njaal Sæveraas som ringer meg opp etter Planmøtet…
https://livserinehelgesen.wordpress.com/2016/07/25/realityserie-hemmelig-lydopptak-du-vil-ikke-til-a-tro-hva-tingrettsdommer-njaal-saeveraas-sier/

Følg med!

 

One thought on “Reality: Hemmelig lydopptak med advokat Espen Seeberg 20.05.09

Legg igjen en kommentar

